Elég rendesen „beleszállt” a tölthető hibrid járművek körüli, zöld nimbuszba egy globális brit kutatás. Lényegében itt is arról van szó, hogy a valós használat közben és a gyári tesztekben mért adatok meg sem közelítik egymást, ám itt nem technológiai csalásról, „csak” helytelenül vélelmezett felhasználói szokásokról szólnak a hírek.

Nem mindennapi mérföldkőhöz érkezett a Ferrari istálló, a maranellóiak ugyanis a mögöttünk hagyott hétvégén álltak rajthoz történetük 1000. Forma–1-es futamán. Az egyedülálló jubileumon kívül azonban sok ünneplésre nincs okuk, a csapat ugyanis története egyik legmélyebb válságát éli, amiből a szóban forgó Toszkán Nagydíjon sem sikerült kilábalni, sőt. A kérdés már csak az, mikor láthatják újra a rajongók a rajtrács elején a tűzpiros kocsikat?

„Egy utcai kocsi, egy versenyautó szívével” – hangzik a Brabham Automotive minap leleplezett új modelljének, a BT62R-nek a szlogenje. Nos, ennél találóbban aligha lehetett volna fogalmazni, hiszen a jelek szerint a jármű minden olyan erényt megtart, amivel az alapjául szolgáló BT62-es lenyűgözte a közönséget, de közben azért elvégezték rajta azokat a simításokat, ami után már rendszám is kérhető rá. Már, ha bárkinek is eszébe jutna a mindennapokban használni…

Szeretettel meghívjuk Önt a Virtuális Autonet Mobility Show-ra!

Ha a lakásunkban szembejön velünk egy óriási bogár, annak lássuk be, nem igazán örülünk. És mi a helyzet, ha vezetés közben futunk össze egy gigantikus méretű Bogárral? Nos, Kalifornia útjain néhányan már ezt is megtapasztalhatják. Utóbbi esetben természetesen a legendás Volkswagen Beetle-ről van szó, amelynek egy vállalkozó kedvű apa-fia páros elkészítette a 40%-kal megnövelt változatát!

Megszokhattuk, hogy ha egy modellcsalád három éve piacon van, akkor a gyártó előrukkol néhány frissítéssel. Az ilyen „ráncfelvarrások” sokszor csak némi külső átalakítással járnak, a Porsche viszont most éppen az ellenkező utat járja be. A 2017-ben bemutatott, második generációs Panamerák kinézetéhez szinte alig nyúltak, a teljesítményüket viszont alaposan megnövelték. Vagy, hogy stílszerűek legyünk: felturbózták.

Ha autózás és innováció, akkor sokaknak alighanem a Tesla neve ugrik be elsőként. Nem is véletlenül, a kaliforniai cég ugyanis már iparági léptékkel mérve viszonylag rövid (2003 óta íródó) története során is számos fejlesztésével forradalmasította ezt a világot. Most pedig itt a legújabb, egyelőre jóváhagyásra váró vívmányuk, amely egy rendkívül fontosabb problémát is megoldhat.

A hibrid technológia jó, főleg, ha japánok készítik. Nevetségesen alacsony fogyasztás, kevesebb alkatrész, minimális meghibásodási hajlam, kellő dinamika, hogy csak a legkellemesebbeket említsük. Ja, és drágák is.

Meg kell hagyni, Olaszországban tudják, mi az a stílus. A Maserati a napokban két új modellel állt a nyilvánosság elé, az emlékezetes belépő kedvéért pedig „elővették” egy harmadik, egyébként a másik kettővel „rokon” autójukat is, hogy elkészíthessék azokat a fényképeket, ahol a 3 kocsi egymás mellett, ügyes színválasztással az olasz zászlót idézi meg. Persze az ötletes fotónál a többséget alighanem sokkal jobban izgatja, mit is tudnak a vadiúj Trofeók.