Ha valaki egy drága, új autóval érkezik valahova, ahol ez számít – és ezt látja is az, akire jó benyomást szeretne tenni – akkor mindenki tudja róla, hogy gazdag.
Ha másvalaki egy újszerű állapotú, de régi autóval érkezik ugyanoda, már mindenki csettint, és azt mondják, hogy az illetőnek stílusa van (és pénze, de ezt nem mondják a csettintők, ez benne van a csettintésben, a pénz a stílusnak ebben a játékban csak részhalmaza). Ha igazán nagyot szeretnénk gurítani az erre fogékony társaságban, akkor egy gyári állapotú, régi, és a maga korában is ritkaságszámba menő, de önmagában még nem túl feltűnő, viszont erős autóval érkezünk. Ha valaki mindenképp műértőnek látszana gyűjtői körökben, de nem tudja, hogy fogjon hozzá, annak adunk egy bónusz tippet: a Sotheby’s aukciósház használtautós részlege épp most dob piacra egy megkímélt, újszerű 1986-os BMW Alpina B7 Turbo/1-est, a 196-ost a legyártott 278-ból. A várt leütési ár 75 és 100 ezer euró, vagyis átszámítva 24 és 32 millió forint között lesz, cserébe van benne 320 lóerő és 520 newtonméter, meg ’80-as évek minden luxusa és bája.
A kocsi egyébként csak egy az esseni vásár területén április 11-12-re szervezett, több mint 200 autóipari szobrot felvonultató aukció tételei közül, ahol 10-15 ezer és 2,5 millió euró között bárki megvásárolhatja a saját stílusát. Kalandra fel!